Reseller Backup και Hosting. Ο πλήρης οδηγός για την εξασφάλιση των πελατών σου.

04/01/2022 1 λεπτό ανάγνωση How To, Security
Reseller Backup και Hosting. Ο πλήρης οδηγός για την εξασφάλιση των πελατών σου.
reseller backup

Πως να διαχειριστείς το reseller backup που σου προσφέρει η WebHosting|4U

Δύο διαφορετικοί μέθοδοι με το plesk controlpanel, για την εξασφάλιση των δεδομένων για τις ιστοσελίδες, τα emails, και τις βάσεις δεδομένων των πελατών σου.


– Εισαγωγή.

Τι είναι το reseller backup, πως λειτουργεί, πως θα σε εξασφαλίσει απέναντι στους πελάτες σου.

Διαθέτεις έναν reseller hosting λογαριασμό.
Αυτό σου προσφέρει κάποια επιπλέον δικαιώματα χρήσης στον plesk webserver. Τεχνικά και εμπορικά.

Στόχος της εταιρείας μας, για μια επιτυχημένη συνεργασία, είναι να σου διαθέσουμε όλα τα απαραίτητα εργαλεία έτσι ώστε να έχεις πλήρη αυτονομία διαχείρισης και ανεξαρτησίας από εμάς.

Το πιο σημαντικό είναι να έχεις τον πλήρη έλεγχο των αρχείων και των πελατών σου. Να μην έχεις κάποια άμεση εξάρτηση από εμάς.

Για να επιτευθχεί αυτός ο σκοπός σε κάθε reseller hosting υπηρεσία σου προσφέρουμε 2 backup μεθόδους.

– Πως λειτουργεί το reseller backup ;

Λειτουργεί με δύο απλούς τρόπους και μεθόδους. Ένα για την καθημερινότητα σου και ένα για disaster σκοπούς.

1η μέθοδος – day to day backup.

Ένα backup για την καθημερινή σου εργασία και τις day to day εργασίες σου. Οι καθημερινές εργασίες μπορεί να είναι επαναφορά βάσων, αρχείων και φακέλων.

Το backup για την καθημερινότητα σου είναι διαθέσιμο μέσα από plesk controlpanel.

Για αυτήν την μέθοδο backup χρησιμοποιούμε το λογισμικό της R1Soft και είναι διαθέσιμο έως και 30 μέρες πίσω.

[quick_fact heading=”” title=”” number=”” prefix=”” label=”%” align=”center” animate=””]Δες εδώ λεπτομέρειες για την διαδικασία restore από τον backup server μας.[/quick_fact]

Επισήμανση που πρέπει να γνωρίζεις.
Οι backup servers λειτουργούν σε διαφορετικό datacenter και γεωγραφικό σημείο.

Δεν είναι στο ίδιο datacenter με τους παραγωγικούς servers.
Υπάρχει απόσταση μεταξύ τους άνω των 100 χιλιομέτρων.


2η μέθοδος – Disaster/System Backup

Αυτή η μέθοδος backup είναι για να σε προστατεύσει σε περιπτώσεις σημαντικής καταστροφής.
Είναι το system backup του reseller λογαριασμού σου.

System backup εννούμε το structure του reseller πακέτου σου. Περιέχει τα πάντα.
Σε περίπτωση σημαντικής ζημιάς αυτό το backup θα γίνει restore σε άλλον server, χωρίς να χρειάζεται εσύ να δημιουργήσεις εκ νέου τους πελάτες σου, τα mailbox τους κλπ.

Με αυτό το backup, θα πραγματοποιήσουμε restore απευθείας σε άλλο server χωρίς να χρειαστεί να κάνεις κάτι εσύ.

Το system backup σου δίνει την ανεξαρτησία να είσαι εντελώς αυτόνομος από εμάς και να μπορείς να προγραμματίσεις το disaster recover πλάνο σου, ανεξάρτητα τι θα κάνουμε εμείς ως εταιρεία.

Θα βρείς το system backup στο plesk controlpanel στο μενού αριστέρα
Tools & Utilities > Backup Manager.

Για τις ανάγκες του system reseller backup, έχουμε ενσωματώσει τα απαραίτητα integrations για να αποθηκεύονται είτε σε δικό μας storage account είτε σε δικό σου.

Τα διαθέσιμα storage είναι :

  • DigitalOcean Spaces
  • Amazon S3 bucket
  • Microsoft OneDrive
  • Google Drive
  • FTP Storage
  • Dropbox

Κάνοντας σύνδεση με τα δικά σου στοιχεία σε ένα από τα παρακάτω storages είσαι εντελώς ανεξάρτητος από εμάς.

Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις σε έναν οποιοδήποτε plesk server.

Επισήμανση. H διαθέσιμη ip address σου μπορεί να αλλάξει. Οι system nameservers θα παραμείνουν οι ίδιοι. Δεν θα χρειαστεί να κάνεις κάποια αλλαγή στο μητρώο ονομάτων.

Οι nameservers της WebHosting|4U και οι δικοί σου whitelabeled nameservers φιλοξενούνται στην υπηρεσία Route53 της Amazon.

route53 amazon webhosting4u

Στον backup manager θα βρείς backups των δύο τελευταίων ημερών. Πατώντας πάνω στο πράσινο βελάκι μπορείς να κατεβάσεις εαν θέλεις το backup στον υπολογιστή σου για το αρχείο σου.


Με αυτές τις 2 μεθόδους σου εξηγήσαμε με ποιόν τρόπο είσαι πλήρως εξασφαλισμένος για τα δεδομένα των πελατών σου.

Ειδοποιήσεις σε περιπτώσεις προβλήματος κατά την δημιουργία του backup τις λαμβάνεις στο email που μας έχεις δηλώσει στην περιοχή πελατών.


Έχεις κάποια απορία ; Άνοιξε μας ένα support ticket για να σε κατατοπίσουμε

Σχετικά άρθρα

Μοιραστείτε το άρθρο